تجمع دهها هزار نفری مردم روسیه در حمایت از پوتین
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا، تجمع های طرفداری و حمایت از پوتین در 21 منطقه روسیه برگزار شد و حامیان نامزد انتخابات آتی ریاست جمهوری این كشور در دمای هوای 20 درجه زیر صفر به مدت 40 دقیقه شعارهایی را با مضامین میهن پرستی، مخالفت با انقلاب رنگی و تاكید بر ضرورت ادامه توسعه و پیشرفته در جامعه روسیه سر دادند.

بر پایه این گزارش، اتحادیه های صنفی مستقل و دیگر سازمان های اجتماعی روسیه به ویژه پیشكسوتان، این اقدام‌ها را در چارچوب كارزارهای انتخابات ریاست جمهوری چهارم مارس امسال سازمان دادند.

در 'بارنائول' واقع در شرق دور روسیه 10 هزار نفر با شعار 'بخاطر زندگی مطمئن و با ثبات' برای حمایت از پوتین به خیابان‌ها آمدند و در اقدام مشابهی در شهر 'تومسك' سیبری 5 هزار نفر حضور داشتند.

شهر 'ماگادان' در خاور دور روسیه امروز شاهد تظاهرات 2 هزار نفری طرفداران پوتین بود و در شهرهای حوزه دریاچه 'بایكال' و در جمهوری 'هاكاسیا' منطقه سیبری نیز میتینگ هایی به حمایت از پوتین بر پا شد.

بنا بر این گزارش، در شهر 'سامارا' در ساحل رودخانه 'ولگا' 10 هزار نفر و در شهر 'كراسنودار' در جنوب روسیه هفت هزار نفر در حمایت از پوتین تظاهرات كردند.

گزارش مزبور حاكی است: در شهر 'تولا' در 200 كیلومتری جنوب مسكو در اجتماع طرفداری از پوتین 'دمیتری راگوزین' معاون نخست وزیر روسیه در امور دفاعی حاضر شد و در استان 'لنینگراد' به عنوان یكی از پایگاه های دولتمردان روسی تعداد شركت كنندگان در تجمع حمایت از پوتین 25 هزار اعلام شد، در حالی كه در 'كالوگا' در جنوب مسكو 5 هزار نفر از طرفداران پوتین بیرون آمدند.

نكته جالب توجه در خصوص تظاهرات حمایت از پوتین این بود كه در مسكو پایتخت روسیه آرامش كامل برقرار بود و قرار است در 23 فوریه روز جشن دفاع از وطن، تجمع بزرگ حامیان پوتین در این كلان شهر برگزار شود.

اروپام/2240**518





:: برچسب‌ها: شب ,
:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: